Carat organiseert Storytelling ochtend voor haar klanten

6-10-2017

Op 24 oktober organiseren wij, samen met The Story Lab, een ochtend met inspirerende verhalen en praktijkvoorbeelden van succesvol gebruik van storytelling.

storytelling Story Lab
https://carat-cdn.azureedge.net/media/8991/storytelling-1_square.jpg

Storytelling is een belangrijk element in de marketingmix. Jouw doelgroep wordt blootgesteld aan heel veel reclame. Hoe zorg je dat jouw merk en product nog opvalt? De consument laat ons steeds duidelijker weten dat ze verhalen willen horen. Dat ze willen meedenken en ze vinden een gevoel bij een merk belangrijk. De verbinding tussen een consument en een bedrijf komt voort vanuit het gevoel. Een authentiek verhaal is een belangrijke manier om op dit gevoel in te spelen maar ook te kunnen beïnvloeden. Maar hoe doe je dit op de juiste manier?

Storytelling kan op verschillende manieren worden toegepast. Vanuit Carat hebben wij hier de afgelopen jaren al veel ervaring mee opgedaan met onze partners. Wij willen graag deze kennis delen met onze klanten.

Op 24 oktober organiseren wij, samen met The Story Lab, een ochtend met inspirerende verhalen en praktijkvoorbeelden van succesvol gebruik van storytelling.

AGENDA
08:30   Ontvangst
08:45   Erik de Winter, director The Story Lab
Welkom en inleiding storytelling
09:15   Vice – Rens Verweij, Head Of Strategy Virtue
Hoe je erin slaagt om met Storytelling de millenials aan je te binden
09:45   Case Microsoft Surface Book - Ivo Paschold, Senior Communications Planner at Carat
10:05   Pauze 
10:15   Case Philadelphia - Manon Hoskam, Senior Communications Planner at Carat 
10:35   BrightVibes - Michiel de Gooijer, founder
Hoe een corporate storytelling strategie je sustainability imago kracht geeft
11:05 Rondvraag

Heb je geen uitnodiging ontvangen en wil je hier graag bij aanwezig zijn?

Stuur dan een mail naar: Saskia.Baneke@dentsuaegis.com

Rechten foto: Brandsync.nl

storytelling Story Lab
^Terug naar boven