JYSK breidt internationale samenwerking met Carat uit

26-9-2017

De internationale retailketen JYSK Nordic verlengt de internationale samenwerking met mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Na een samenwerking van 3,5 jaar, gaat Carat ook de komende drie jaar weer voor JYSK aan de slag.

https://carat-cdn.azureedge.net/media/8963/jysk_square.jpg

1.200 winkels over 21 verschillende landen tonen de capaciteit van de samenwerking aan. Dit jaar is er elke vierde dag een nieuwe winkel geopend en zijn er miljarden geïnvesteerd in nieuwe distributiecentra.

Carat heeft de afgelopen jaren een positieve bijdrage geleverd aan de digitale transformatie van JYSK Nordic. De marketingmix is voortdurend geoptimaliseerd en aangepast, wat heeft geleid tot meer klanten en meer inkomsten. Carat's capaciteiten om in groeiscenario’s mee te schalen, digitaal te denken en kennis over de detailhandel is essentieel geweest voor de voortzetting van de samenwerking.

Niels Veien, de SVP Marketing & Sales bij JYSK, zegt: "Als bedrijf zijn we op een digitale reis, maar we moeten holistisch en geïntegreerd stand houden over hoe het is om een modern retailbedrijf op 21 verschillende markten te runnen. Sommigen noemen het "OMNI-channel", wij noemen het zinvolle detailhandel met een focus op de consument. Carat is een sparringpartner die altijd op een dagelijkse basis sterke prestaties levert, creatief meedenkt en ons doorlopend test op onze capaciteiten. Om deze redenen kijken we ernaar uit om de op groei gerichte samenwerking voort te zetten."

Ulrik Petersen, Chief Commercial Officer bij Dentsu Aegis Network, zegt: "De voortzetting van dit partnerschap geeft aan dat we dagelijks een bijdrage leveren aan een grote, complexe en internationale retailer en bijdragen aan hun digitale transformatie. Zonder een toegewijd en gepassioneerd JYSK-team en een coöperatieve klant zou dit niet mogelijk zijn. Dit is een manifestatie van onze kracht in retail en digitale transformatie."

^Terug naar boven