Philips Lumea Influencer Ad

2016

De verkoop van Lumea gaat goed, het is de manier waarop de klanten het apparaat gebruiken dat het probleem veroorzaakt.  

 

NL
v + 200% Video views Alle video’s zijn drie keer meer gekeken dan de benchmark.

 

Briefing

Hoe werkt de Philips Lumea en wat is de beste manier om de doelgroep te bereiken?

Inzichten

Drie influencers vertellen hun volgers doormiddel van een instructie video hoe de Lumea werkt. Naast hun eigen volgers zijn de video’s ook gedeeld met een extra groep vrouwen van 20-49 jaar.

Oplossing

Door de focus op de Lumea te leggen met video’s en advertorials ontstaat er meer duidelijkheid binnen de doelgroep.

v + 200% Video views Alle video’s zijn drie keer meer gekeken dan de benchmark.
E 0.6% CTR De nieuwe ‘influencer ad’ had gedurende de campagne een CTR van 0,6%, dit is boven de benchmark van 0,3%.
v + 17% gelezen artikelen Alle blogs hadden een gemiddeld aantal views, maar het aantal gelezen artikelen lag 17% boven de benchmark.
^Terug naar boven